dinsdag 1 maart 2016

Turning Point | STYLECOOKIE TREND

Voor mijn afsluitende opdracht van mijn stage ben ik gaan kijken naar de actualiteit en het nieuws. Tegenwoordig kijken we er niet meer raar van op, dat er elke dag op het nieuws of in de krant alleen maar slecht nieuws te zien is. Het gevaar komt steeds dichterbij, waardoor sommige mensen angstig worden en andere mensen juist agressief. Toen ben ik de quote ''We want to break free from fear and aggression'' tegengekomen. Deze quote heb ik gebruikt als inspiratie voor mijn serie. Mensen willen af van het leven in angst en hun eigen ding weer kunnen doen in rust en geborgenheid. In de serie zie je een verloop van materialen, vormen en van donkere naar lichte kleuren. En elke foto heeft zijn eigen uitgangspunt en inspiratie. 

Angst wordt ook wel gezien als een innerlijke leegte, een leegte die zich opvult met angst. 
Spijlenstoel Homestore Haarlem | Fotolijsten Ikea | Posters Eigen | Verf Count Black Histor















































Angst is een emotie, emotie is een gegeven.

Rechthoekig dienblad Deens.nl | Marmeren plaat House Doctor | Kaarzenstandaard VT Wonen

De angst verdwijnt uit het dagelijks leven en maakt plaats voor de eerlijkheid. 
Houten schaal & borden Villa Jipp | Witte schaal VT Wonen | Witte borden (strepen zelf erop gedaan) Ikea | Bord zwart wit Ikea  
De angst is verdwenen, een heerlijke plek om tot rust te komen. 

Daybed Eigen | Rieten mand House Doctor | Plaid VT Wonen | Grijze kussen Deens.nl | Licht wit kussen Eigen | 
Beige kussen VT Wonen | Kussen wit zwart Villa Jipp | Kussen wol Villa Jipp



Geen opmerkingen: