zondag 24 januari 2016

Repetition | STYLECOOKIE INSPIRATION

Vanuit het thema 'Collected' heb ik een subtrend onderzocht voor de afsluitende opdracht van mijn stage. Collected is gericht op het feit dat alles tegenwoordig hetzelfde is en iedereen van elkaar kopieert. De subtrend die voor mij hieruit ontstaat is 'Repetition'. Binnen het leven van nu vind er een constante herhaling plaats van alles om ons heen. Herhaling binnen je dagelijkse ritme, je werk en je interieur. 

Daarnaast zijn er in de afgelopen tijd veel dingen gebeurd die onze herhaling hebben verstoord, deze dingen doorbreken ons ritme en willen we niet terug zien. Binnen mijn serie staat de herhaling van het leven centraal, maar heb ik overal een kleine verwijzing gemaakt naar de verstoring die de laatste tijd een grote rol heeft gespeeld.

Linksboven: Tumblr | Rechtsboven: Norm Architects | Linksonder: Bicocacolors | Rechtsonder: Tumblr














































Geen opmerkingen: