donderdag 28 januari 2016

Paper Love | STYLECOOKIE SHOPPING

Eigenlijk zou ik iets schrijven over textiel, maar wat kan ik toch blij worden van een mooi papiertje! Wel of niet gebundeld, met print of zonder, hard of zacht..het maakt mij niets uit. En ja, daar heb ik inmiddels een hele collectie van. Daarom staat mijn shopping pagina vandaag compleet in het teken van mijn tweede grote liefde: papier!

De makers van Le Typographe hebben alles in zich om mijn papieren hartje sneller te doen kloppen. Mooie kwaliteiten, fijne kleuren en eenvoudige grafische toevoegingen. Alles wordt in huis ontworpen en gemaakt. Een kleine selectie uit hun collectie laat ik hieronder zien, van een mooi notitoeboekje tot een stoer (maar uit het hart!) valentijnkaartje.
Wil je zelf iets moois uit hun collectie aanschaffen, dan hoef je niet naar hun winkels in Brussel en Parijs af te reizen. 
Bij de Nederlandse webshop Miscellaneous, kan je helemaal los gaan.
Een andere ontwerpster, Deens deze keer, waarvan ik watertandend door haar webshop ging is Kristina Krogh. Zij maakt naast haar art work ook erg mooie notitieboekjes, welke ik tegenkwam op de Nederlandse webshop Orphan Socks. En dit zijn er nog maar twee! Er is zoveel aan de hand in papierland op het ogenblik. Houd daarom Stylecookie in de gaten voor nieuwe papier-updates!


Geen opmerkingen: