maandag 6 september 2010

StyleCooke online!




Ja hoor het is zover. We zijn online! Een project waar we al 1,5 jaar mee bezig zijn. Het is nog een testversie, maar hij is online.

StyleCookie is een inspirerend E-magazine. Wij willen de leukste vondsten van het web laten zien op het gebied van interieur, wonen, DIY en decoratie.
Elke twee weken maken we voor onze ‘Etalage’ een inspirerende fotoserie met mooie producten die wij op het web hebben gevonden. Wij hopen je te inspireren en op ideeën te brengen.

En het fijne van StyleCookie is, dat je de producten van jouw keuze meteen kunt kopen bij de desbetreffende webwinkel, je hoeft niet eerst op zoek of er achteraan te bellen. Met één klik ben je in onze shop, waar je nog meer inspiratie vindt van producten binnen dezelfde sfeer. Vanuit deze winkel kom je rechtstreeks op de bestelpagina van de webwinkel waar het product te koop is.

Ga snel kijken!

dinsdag 17 augustus 2010

zomaar zomers

Ja zomaar, we zijn zo druk met het afwerken van onze nieuwe site dat we erg weinig geblogged hebben de laatste tijd. Maar binnenkort is het feest en zijn we geopend, nog even afwachten allemaal. Ondertussen even een fabrieksel dat we vorige week toevallig in elkaar hebben geflanst.

vrijdag 6 augustus 2010

Beautifull Cupcakes!




Waarschijnlijk heel lekker,maar vooral ook errug mooi en inspirerend voor onze serie komende week!!
Thanks Anna for sending the nice blog!

dinsdag 20 juli 2010

Leuk project, leuk idee, leuk huisje zo.






Op de blog van Sjoesjoe kwam ik dit leuke project tegen van kinderen tegen. Is voor het goeie doel en wat ziet het er leuk uit!

Ruby vriendin van Fifi


Ja en dit is Ruby Gatta, de beste vriendin van Fifi. Zij is into design, vinden wij ook leuk natuurlijk.

maandag 19 juli 2010

Fifi




Kijk hier, Fifi Lapin, het meest modieuze konijn ter wereld! Leuke blog over Fifi de fashionista.

maandag 5 juli 2010

Blemish Zomer 2011





Toch altijd leuk die achter de schermen plaatjes!
Voorals als je het resultaat daarna ziet!
Terwijl jij daar lekker in Frankrijk zit heb ik hier de kaarten mogen ontvangen en het ziet er erg mooi uit!! en ook de stand op de beurs vandaag met doek, tak en vogeltje!
Was weer een fijn projectje van Studio Tweevoud