

Ja beetje lang geleden, maar hier toch eindelijk weer een post van mij. Vind dit dan toch mooi gedaan....door GrandOleBestiary








Kwam op de blog van Frau Heuberg deze kanten steentjes tegen. Mooi gedaan, eigenlijk heel tutsig, maar met een mooi effect.




Heb direct ook even gekeken op de site van Jenifer Altman, als je zulke mooie boeken maakt, moet de rest ook wel mooi zijn en ja hoor, ook dit is de moeite om even te bekijken.



Wat een prachtig boek lijkt me dit, dat is er echt 1 die je op je verlanglijstje wil hebben. Ik wel tenminste. 

Mooi, dat porselein van Lenneke Wispelwey, fijne kleuren ook, had mooi bij onze zomersnoepjes voor Kek Mama gepast.


