dinsdag 22 maart 2016

Circle Tiles | STYLECOOKIE INTERIOR

Mijn vorige blogpost ging over de Spaanse ontwerper Jaime Hayon, die onder andere wat voor het Groninger museum en de tegelproducent Bisazza heeft ontworpen. Toen ik zijn tegelvloerontwerpen voor Bisazza bekeek raakte ik geïnspireerd en werd ik nieuwsgierig of er eigenlijk nog meer ontwerpers of producenten waren die iets doen met cirkelvormen in het interieur. Zodoende kwam ik op wat interessante en leuke uitkomsten. Door cirkelpatronen te verwerken in een tegelvloer krijg je een heel speels en eigenwijs effect. Veel ruimtes worden zo gelijk een stuk aantrekkelijker en vrolijker (met name ook door de kleuren). 

Linksboven Lindsey Lang Rechtsboven Smink Things Linksonder vtwonen Rechtsonder The style school kitchen
En zo zie je weer dat tegenwoordig tegels niet alleen maar gebruikt worden om je badkamer op te leuken, maar ook voor in je woonkamer of voor in de gang…

Linksboven Hayon Studio Rechtsboven Tabarka Studio Linksonder Pinterest inspiratie Rechtsonder India Mahdavi



Geen opmerkingen: