woensdag 30 september 2009

Tim Walker




Ooooohhhh dit boek wil ik zo graag hebben! Tim walker natuurlijk. fijne fotograaf! Maar ik vind die schetsboekpagina's van hem zo vreselijk geweldig.

dinsdag 29 september 2009

leuk toch die illustraties



N.a.v. de stand van 101 woonideeen op de woonbeurs , moest ik denken aan een serie die ik afgelopen januari voor de winkel 'Kidslab' heb gemaakt.
Die zwarte outlines en illustraties waar ik toen mee heb gewerkt zag ik helemaal terug in de stand. Toch leuk om even op de blog te zetten.
Het zijn de winkelbeelden die in alle winkels boven de schappen hangen.
idee en styling: Anke Helmich, fotografie: Dana van Leeuwen, visagie: Netty Nauta

....zou zo van ons kunnen zijn!

De Ariadne kids stand heeft ook weer een fijne mix van vintage, dessin en textuur. Het zou zo een kamer van 'studio tweevoud' kunnen zijn. Mooi nieuw behang van Eijffinger. Fijne verzameling van oude kastjes. We kennen het principe ondertussen wel, maar het verveeld nog niet.

hebberig!!!

...en dan even het hoekje om en dan sta je in de stand van Tas-ka, ook weer heel fijn, eigenlijk is dit stukjes van de jonge ontwerpers toch wel het meest fijne stukje van de woonbeurs.
Hier wordt je heel hebberig! Prachtige rolletjes tape verkoopt Tas-ka ( ook via hun webshop) En weer een leuke uitbreiding van hun huisjes... een leuk kapstokje dit keer. Donderdag nog maar even wat shoppen hier!

maandag 28 september 2009

Dit wil je hebben!

Geweldig dat nieuwe behang van Studio Ditte! Na het behang van sloophout en het geweldige lintjes behang hebben de meiden weer een heel mooi behangetje!
Voor mij als vintage servies liefhebber natuurlijk helemaal geweldig! Prachtig om in een fotoproductie te gebruiken, maar daarnaast natuurlijk ook geweldig om thuis aan de muur te hebben.
Leuke stand trouwens ook op de woonbeurs! Altijd fijn naast toch wel veel commerciele stands.

vliegend bed!

Dit bed moet ik je nog even beter laten zien! In heel die witte stand is 1 hoekje waarin dit bedje aan luchtballon lijkt te hangen, erg mooi!!

woonbeurs 2009




Naar de woonbeurs geweest, donderdag nog even de rest bekijken!
De stand van 101 woonideeen was weer verrassend! Leuk helemaal wit met al die illustraties!
Verfrissend weer naast al die andere stands, je blijft kijken, overal zitten grapjes! Zeker de moeite waard om even te gaan kijken.

donderdag 24 september 2009