


Ooooohhhh dit boek wil ik zo graag hebben! Tim walker natuurlijk. fijne fotograaf! Maar ik vind die schetsboekpagina's van hem zo vreselijk geweldig.





N.a.v. de stand van 101 woonideeen op de woonbeurs , moest ik denken aan een serie die ik afgelopen januari voor de winkel 'Kidslab' heb gemaakt.
De Ariadne kids stand heeft ook weer een fijne mix van vintage, dessin en textuur. Het zou zo een kamer van 'studio tweevoud' kunnen zijn. Mooi nieuw behang van Eijffinger. Fijne verzameling van oude kastjes. We kennen het principe ondertussen wel, maar het verveeld nog niet.
...en dan even het hoekje om en dan sta je in de stand van Tas-ka, ook weer heel fijn, eigenlijk is dit stukjes van de jonge ontwerpers toch wel het meest fijne stukje van de woonbeurs.
Geweldig dat nieuwe behang van Studio Ditte! Na het behang van sloophout en het geweldige lintjes behang hebben de meiden weer een heel mooi behangetje! 


Naar de woonbeurs geweest, donderdag nog even de rest bekijken!